کلیدواژه‌ها = تبلیغات
تعداد مقالات: 4
1. نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن

دوره 14، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 129-150

حمید رضا یزدانی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدیه کبورانی؛ فاطمه محمدی


2. پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 1-21

عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز


3. ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین

دوره 11، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه 66-79

سید حسین سیادت؛ سجاد شکوهیار؛ سید امیر حسین سخی جوارشک


4. تحلیلی بر وضعیت تبلیغات در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 1386

رحمت الله صدیق سروستانی؛ سید احمد فیروزآبادی؛ حسین ایمانی جاجرمی