کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9
مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 22-42

10.22059/gmj.1397.68233

آلبرت بغزیان؛ محمد حقیقی؛ منصور امینی لاری؛ عبدالرضا قهرمانی


تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179

بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست


مصرف‌گرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارت‌های اعتباری و نظام اطلاع‌رسانی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1388

سید محمد علی موسوی؛ نجمه محمدخانی؛ زهره خوارزمی