آذر، عادل پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانههای اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
آذرنییاد، آرش نقش خودکارآمدی تحصیلی و ابعاد اهمالکاری تحصیلی در پیش بینی میزان وابستگی به اینترنت [دوره 8، شماره 2، 1392]
آصف، هاجر تبیین تهدیدات سیستم های اطلاعات از منظر کاربران [دوره 6، شماره 1، 1390]
آقایی، عاطفه مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
آقابابایی، احسان تصویر و اسطوره: تحلیل نشانهشناختی تصاویر روی جلد مجله ی عامهپسند چلچراغ [دوره 10، شماره 1، 1394]
آقابابایی، عزیزالله مطالعه عوامل موثر بر استفاده جوانان از اینترنت: تحلیلی بر نتایج یک پیمایش در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 3، شماره 2، 1387]
آقاپور، مهدی فرا تحلیل مطالعات ورزش و رسانه: ارزیابی ده مقاله و پایاننامه [دوره 7، شماره 1، 1391]
آقا محسنی، وحید راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
آهنگر، عباسعلی بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
ا
ابراهیمی، سید عباس عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
اجاق، سیده زهرا محدودیت های آزادی مطبوعات؛ نظام بین المللی حقوق بشر و نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 1، 1394]
اجاق، سیده زهرا نقش سواد رسانه ای در حل تعارض نقشی- هویتی کودکان مورد مطالعه: مخاطبان کودک کارتون مرد عنکبوتی [دوره 12، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
اجاق، سیده زهرا بومی کردن نظریه کنش ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
اجاق، سیده زهرا مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
اجاق، سیده زهرا مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-134]
اجاق، سیده فاطمه محدودیت های آزادی مطبوعات؛ نظام بین المللی حقوق بشر و نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 1، 1394]
احمدی، فهیمه مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
احمدی، فهیمه گونه شناسی نبردهای اطلاعاتی و جنگ های سایبری [دوره 6، شماره 2، 1390]
احمدی، یوسف نقش شبکه های اجتماعی بر هویت (مطالعه ای موردی روی فیس بوک و کاربران کرد) [دوره 6، شماره 1، 1390]
احمدپور ترکمانی، بابک تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
اخلاصی، ابراهیم پدیدارشناسی نقش های جنسیتی زنان خانه دار در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 247-280]
ایدی، محمد مطالعه عوامل محیطی مؤثر بر عملکرد صدا و سیمای مرکز ایلام [دوره 7، شماره 2، 1391]
ازکیا، مصطفی عوامل موثر بر نشر فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در جامعه روستایی (مطالعه تجربی: روستای قرنآباد) [دوره 4، شماره 1، 1388]
ازکیا، مصطفی تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
اسدی، محمد ارائه مدل ورود صنعت انیمیشن ایران به بازار بینالمللی با روش نظریهمبنایی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 43-65]
اسدیان اردکانی، فائزه اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
اسعدی، محمود سنجش میزان و نحوه تعامل نخبگان و تلویزیون ایران [دوره 7، شماره 2، 1391]
اسفیدانی، محمدرحیم راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
اسکلار، دیوید جستاری درباره حفظ وارتقاء تصویری قوی از سازمان ملل: مطالعه برنامه ریزی ها از طریق نظارت بر افکار عمومی/رسانه ها و دستاوردهای مبتنی بر تصویر/مبتنی بر مسئله [دوره 2، شماره 2، 1386]
اسکندری، سینا تمدن و امپراطوری جهانی [دوره 2، شماره 1، 1386]
اسکندری، علی بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
اسلامی، سید یحیی نقش معماری در باورپذیری بازی های رایانه ای [دوره 12، شماره 1، 1396]
افخمی، حسین صرفه جویی آب در کتابهای درسی مدارس [دوره 3، شماره 2، 1387]
افخمی، حسین مطالعه تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار ایران در تارنماهای ملی و بین المللی (تحلیل محتوای مطالب سیاسی تارنماهای خبری ایرنا، بی بی سی فارسی و صدای فارسی آمریکا) [دوره 4، شماره 2، 1388]
افخمی، حسین بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان در پانزده روزنامه سراسری ؛ تحلیل نشانه شناختی عکس های مرگ صدام حسین، بی نظیر بوتو و اسامه بن لادن [دوره 7، شماره 1، 1391]
باستانی، سوسن تحلیل روشهای بازنمایی ارزشها در وبلاگهای فارسی [دوره 3، شماره 2، 1387]
باقیانی مقدم، محمد حسین ارزیابی تاثیر تلفن همراه بر عملکرد اجتماعی-آموزشی دانشجویان شهر یزد در سال 1391 [دوره 8، شماره 2، 1392]
باقیانی مقدم، محمد حسین الگوی استفاده از تلفن همراه در بین دانشجویان دختر و پسر ساکن در خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1390]
باقری، سهیلا مطالعه عوامل موثر بر استفاده جوانان از اینترنت: تحلیلی بر نتایج یک پیمایش در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 3، شماره 2، 1387]
باقری قره بلاغ، هوشمند پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانههای اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
بال، میکی وقت کشی: نمایش احساسات/ بازداری از نمایش احساسات [دوره 3، شماره 2، 1387]
بی بک آبادی، غزال روزنامه نگاری چاپی و الکترونیک ایران در آینده ی بیست ساله [دوره 12، شماره 1، 1396]
بیچرانلو، عبدالله بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]
بختیاری، علیرضا طراحی مدل ارتقاء جایگاه بخش خصوصی در نظام مطبوعاتی ایران [دوره 10، شماره 2، 1394]
بهبهانی، سیمین زنان و توسعه فرهنگی، پس از انقلاب اسلامی (با تاکید بر سینما) [دوره 6، شماره 1، 1390]
بهروان، بشیراحمد مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
بورقانی فراهانی، سهیلا تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
پ
پرکل، دان سواد کپی کردن و چسباندن ، نقش سواد و رفتارهای مربوط به آن در ایجاد شرح حال در سایت ”فضای من“ [دوره 3، شماره 1، 1387]
پرهیزکار، محمد مهدی شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
پرهیزگار، محمد مهدی مطالعه عوامل محیطی مؤثر بر عملکرد صدا و سیمای مرکز ایلام [دوره 7، شماره 2، 1391]
پرورش، شیوا سنجش میزان آگاهی و استفاده جوانان شهر تهران از خدمات تجارت الکترونیک [دوره 3، شماره 2، 1387]
پیروز، بابک ارزیابی وضعیت بنگاههای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 3، شماره 2، 1387]
پسندیده، اشرف السادات تحلیل گفتمان تولید برق تجدیدپذیر در ایران [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 101-122]
پناهی، نگار تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری فیلم در ایران و موانع پیش رو [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 213-245]
ت
تاجیک، لیلا نشانههای تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]
تاکی، گیتی نگاهی تازه به فعال سازی و منفعل سازی در بازنمود کارگزاران؛ نحوۀ پوشش برنامۀ هسته ای ایران در روزنامههای داخل و خارج در سال1390 [دوره 10، شماره 2، 1394]
تجعفری، معصومه تحلیل رویکرد دانشجویان تحصیلات تکمیلی کتابداری و اطلاعرسانی به امکانات وب 2.0 : مطالعه موردی دانشگاه فردوسی و دانشگاه پیامنور مشهد [دوره 10، شماره 1، 1394]
تقوی پور، محمد رضا تحلیل روزنامه نگاری عینی بیبیسی فارسی در عرصه روایتگری: مطالعه موردی جنگ 50 روزه غزه [دوره 10، شماره 1، 1394]
تلوری، علیرضا بازنمایی انگیزه حضور جوانان در دفاع مقدس: تحلیل گفتمان فیلم سینمایی اخراجی ها [دوره 11، شماره 2، 1395]
تهرانیان، مجید تمدن و امپراطوری جهانی [دوره 2، شماره 1، 1386]
توسو، دایا کیشان اطلاع رسانی سرگرم کننده ی جهانی به منزله ایدئولوژی [دوره 4، شماره 1، 1388]
توکل، محمد مطالعه اهداف آموزش و پرورش در تحصیل سواد توسعه ای دانش آموزان و امکانات آی سی تی در تحقق آن [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 131-148]
توکل، محمد ضریب نفوذ ماهواره و ارزیابی شهروندان تهرانی از برنامههای آن: مطالعه ای در جامعهشناسی رسانه [دوره 8، شماره 2، 1392]
ث
ثقه ای، سعید مطالعه نقش های باد صبا در شعر حافظ از منظر ارتباطی [دوره 6، شماره 1، 1390]
ج
جاویدمهر، ملیحه تأثیر انتخابهای مخاطبان بر تحولات کالبدی معماری معاصر ایران تحت فضای رسانهای [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
جعفریان، فاطمه مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
جلالی، داریوش مطالعه عوامل موثر بر استفاده جوانان از اینترنت: تحلیلی بر نتایج یک پیمایش در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 3، شماره 2، 1387]
جوادی یگانه، محمدرضا رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]
جواهرچیان، ندا کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
چ
چابکی درزابی، رامین بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
چشمه سهرابی، مظفر مطالعه مقایسه ای سواد رسانهای در بین دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 2، 1391]
چولیارکی، لیلی تحلیل فیلم غیرحرفه ای مرگ [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 25-58]
ح
حاتمی، مجید دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
حاتمی منش، مهدی طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات سایت های خبری الکترونیکی (ای نیوز کوال) با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1392]
حاج اسماعیلی، فهیمه شکاف دیجیتالی از دسترسی فیزیکی تا استفاده متداول: تبیین نقش سواد و مهارت دیجیتال و دسترسی انگیزشی [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 180-197]
حاجیحیدری، حامد سنجش و کاربست الگوی پنج سطحی سواد رسانهای انتقادی : مطالعه موردی دانشجویان دانشکده صدا و سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 2، 1390]
حاجی محمدی، علی وبلاگ ایرانی به مثابه رسانه جایگزین و شهروندی [دوره 4، شماره 1، 1388]
حاجینژاد، سعیده تحلیل محتوای پنهان کتاب قورباغه را قورت بده [دوره 3، شماره 1، 1387]
حبیبی، آرزو مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
حبیب پور گتابی، کرم مطالعه پدیده استفاده اعتیادی از اینترنت در بین نوجوانان و جوانان (25-15 سال) شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
حجاری، لیلا رمان پسامدرن و فیلم: نگاهی به ساختار و صناعات فیلم ستاره است فریدون جیرانی [دوره 10، شماره 2، 1394]
حداد، زهرا ارزیابی سواد رسانه ای دانشجویان و دانش آموزان شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1392]
حدادی، فریده تحلیل مقایسه ای سرمایه اجتماعی در جهان واقعی و در جهان مجازی : با تاکید بر جوانان 15 تا 24 ساله مراجعه کننده به کافی نت ها در شهر اصفهان (سال1390) [دوره 6، شماره 2، 1390]
حدید، نجیب الرحمن پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
حسنی، حسین سکوهای فعالیت مجازی و اقتصاد اشتراکگذاری: چالشها و نویدها برای کارکنان گیگ [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
حسینی، بشیر امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
حسینی، سید حسن بازنمایی کلیشههای جنسیتی در رسانه: مطالعه ادبیات داستانی آلاحمد [دوره 7، شماره 1، 1391]
حسینی، سید حسین تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرمشناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
حسینی، سیده حمیده پدیدارشناسی نقش های جنسیتی زنان خانه دار در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 247-280]
حسینی فر، آیدا تحلیل بازنمایی ایدئولوژی در فیلم های سه گانه "اخراجی ها" [دوره 8، شماره 1، 1392]
حسنقلی پور، طهمورث مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
حضوری، محمد تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
حقیقی، محمد مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 22-42]
حکیمی، رویا دنیای مجازی: بازار اطلاعاتی دموکراتیک توانا ساز یا سراب محدود کننده؟ [دوره 2، شماره 1، 1386]
خ
خادمی، سهیلا بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
خاشعی، رضا عوامل مؤثر بر انتخاب سبک زندگی سلامت محور شهروندان شهر تهران با تاکید بر مصرف رسانه ای [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 47-65]
خالقی پور، مریم انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
خانیکی، هادی طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
خبازی کناری، مهدی تحلیل تعامل مخاطب با چیدمان تعاملی "باران متن" بر اساس مفهوم بدنمندی در فلسفه مرلوپونتی [دوره 12، شماره 1، 1396، صفحه 149-162]
خداپرست، فرشته تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 163-179]
خیری، مریم هنر تعاملی به مثابه ی یک متن، با اشاره به یکی از آثار تعاملی به نمایش درآمده در بینال ونیز 2011 اثر نورما جین [دوره 8، شماره 1، 1392]
خسروی، فریبرز ارزیابی سواد رسانه ای دانشجویان و دانش آموزان شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1392]
خلقتی، مرضیه رویکرد ارتباطات متقابل به شهروندی الکترونیک: تحلیل برنامه های چهارم و پنجم توسعه [دوره 7، شماره 1، 1391]
خواجه نوری، نسترن مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
خواجهنوری، بیژن رابطه فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی و هویت بدن ؛با تأکید بر اینترنت (نمونه مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 6، شماره 1، 1390]
خوارزمی، زهره مصرفگرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارتهای اعتباری و نظام اطلاعرسانی [دوره 4، شماره 1، 1388]
خوجه، میروشه دریافت پیام در رسانه ها و تئاتر: درباره طرحواره ها و انگیزههای رسانهای [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 11-29]
خوش بیان، سید ابوذر «برنامهریزی راهبردی برای شبکه تلویزیونی «هیسپن تیوی» صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» [دوره 12، شماره 1، 1396]
خوشخونژاد، امیرعلی بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
د
دانش، فرشید تأثیر فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی بر سبک زندگی :مطالعه موردی افراد مهاجر و بومی طایفه دهدار فارس [دوره 3، شماره 1، 1387]
دانش ناری، حمیدرضا تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرمشناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
زکی، محمدعلی خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
زندی، عبدالرضا بازنمایی ارزش های اجتماعی زن در سینمای بعد از انقلاب :مقایسه دو دوره اصلاح طلبی و اصولگرایی [دوره 8، شماره 1، 1392]
زندی، مسعود تغییرات نقش زن در سینمای ایران [دوره 1، شماره 2، 1385]
زندیه، زهره طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
س
سیادت، سید حسین ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 66-79]
ساروخانی، باقر تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
سبطی، صفا تحلیل تعامل مخاطب با چیدمان تعاملی "باران متن" بر اساس مفهوم بدنمندی در فلسفه مرلوپونتی [دوره 12، شماره 1، 1396، صفحه 149-162]
سخی جوارشک، سید امیر حسین ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 66-79]
سراجی، فرهاد شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
سرافراز، محمد «برنامهریزی راهبردی برای شبکه تلویزیونی «هیسپن تیوی» صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» [دوره 12، شماره 1، 1396]
سروی زرگر، محمد تعامل فرهنگی در موسیقی عامهپسند ایرانی و غربی [دوره 3، شماره 1، 1387]
سطوتی، فرانک مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری [دوره 7، شماره 2، 1391]
سعیدی، علی اصغر اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
سلطانی، سید علی اصغر آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
سلطانی، مرتضی نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
سلیمی، مریم تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010-2011 و آینده نگری آن (با تأکید بر دیدگاه استادان ارتباطات) [دوره 6، شماره 2، 1390]
سلیمان، سفر ارزیابی سواد رسانه ای دانشجویان و دانش آموزان شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1392]
سلیمانی، مجید بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
سلیمانی ساسانی، مجید بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
سهرابی، بابک تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 163-179]
سوبر، پیتر ده چالش پیشروی مجلات علمی با دسترسی آزاد [دوره 4، شماره 2، 1388]
ش
شاه قاسمی، احسان مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه های ارتباطات [دوره 1، شماره 2، 1385]
شاه قاسمی، احسان من به کسی اعتماد ندارم: جستاری در پیامدهای اثر اینترنت بر رفتار کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1388]
شاه قاسمی، احسان آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
شاه قاسمی، احسان انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
شاهین، اکرم مطالعه مقایسه ای سواد رسانهای در بین دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 7، شماره 2، 1391]
شرافت، شمیم رابطۀ گرایش سیاسی دولت ها و هنجارهای شغلی روزنامه نگاری با حضور زنان در روزنامه ها [دوره 12، شماره 1، 1396]
صلواتیان، سیاوش امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
صوفی، محمد رشید هویت های جدید واقعی و مجازی: مطالعة کاربران اینترنتی دانشجو با جنسیت و قومیت متفاوت [دوره 1، شماره 2، 1385]
ض
ضیایی، محمدصادق تحلیل گفتمان انتقادی سخنان دولتمردان ایران و آمریکا در مشروعیت بخشی به دولتهای خویش: تحقیق موردی سخنان امام خمینی و جورج بوش [دوره 7، شماره 1، 1391]
عاملی، سعید رضا فردگرائی جدید و تلفن همراه: تکنولوژی فردگرائی و هویت [دوره 1، شماره 1، 1385]
عاملی، سعید رضا رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
عاملی، سعید رضا رویکرد ارتباطات متقابل به شهروندی الکترونیک: تحلیل برنامه های چهارم و پنجم توسعه [دوره 7، شماره 1، 1391]
عباچیان قاسمی، رضا تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
عبادی، اعظم روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
عباسیان، عزت اله راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
عباس پور، عباس تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
عباسی حسینی، ژاله هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]
عباسی شوازی، محمدتقی اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 80-94]
عباسی شوازی، محمد تقی مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
عباسی گرجی، علیرضا واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرمافزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
عبدی، رضا مطالعه ی روند بکارگیری واژگان پرکاربرد انگلیسی شبکه های اجتماعی در میان گویش وران فارسی [دوره 10، شماره 2، 1394]
عبدی، رضا تحلیل زبانی و فرازبانی آگهیهای بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 47-66]
عبدالله، علیرضا مطالعه تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار ایران در تارنماهای ملی و بین المللی (تحلیل محتوای مطالب سیاسی تارنماهای خبری ایرنا، بی بی سی فارسی و صدای فارسی آمریکا) [دوره 4، شماره 2، 1388]
عبداللهیان، حمید بومی کردن نظریه کنش ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
عبداللهیان، حمید تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
عدلیپور، صمد تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
عرفان منش، ایمان بازنمایی بحران معنا و خانواده در فیلمهای «گونزالس ایناریتو» [دوره 10، شماره 1، 1394]
عزیزی، جلیل رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]
عسکری، سید احمد تحلیل مضمون و اسناد «سیاست جایگزینی» پیامرسانهای داخلی بهجای تلگرام در ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 135-169]
عسکری، مرضیه تصویر و اسطوره: تحلیل نشانهشناختی تصاویر روی جلد مجله ی عامهپسند چلچراغ [دوره 10، شماره 1، 1394]
عطاخانی، منصوره تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
علاء الدینی، پویا ارزیابی وضعیت بنگاههای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران [دوره 3، شماره 2، 1387]
علاء الدینی، پویا ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعهی هشت وبگاه معرف [دوره 7، شماره 2، 1391]
علی آبادی، خدیجه نقش تحلیل محتوا در فرآیند آموزش و طراحی کتابهای درسی [دوره 8، شماره 2، 1392]
علی اکبری هره دشت، حسین رمان پسامدرن و فیلم: نگاهی به ساختار و صناعات فیلم ستاره است فریدون جیرانی [دوره 10، شماره 2، 1394]
علی خانی، زهره تحلیل وبلاگهای سیاسی – اجتماعی با رویکرد حوزه عمومی هابرماس [دوره 7، شماره 2، 1391]
عین علی، محسن عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
غ
غیاثوند، احمد پدیدارشناسی نقش های جنسیتی زنان خانه دار در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 247-280]
غفاری نسب، اسفندیار تأثیر فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی بر سبک زندگی :مطالعه موردی افراد مهاجر و بومی طایفه دهدار فارس [دوره 3، شماره 1، 1387]
غفاری نسب، اسفندیار مطالعه تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر هویت جهانی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 67-88]
غفاری نسب، اسفندیار کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
غلامی، اصلان تحلیل گفتمان تولید برق تجدیدپذیر در ایران [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 101-122]
غلامی، غلامرضا «برنامهریزی راهبردی برای شبکه تلویزیونی «هیسپن تیوی» صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» [دوره 12، شماره 1، 1396]
غلامی، فرزاد تحلیل وبلاگهای سیاسی – اجتماعی با رویکرد حوزه عمومی هابرماس [دوره 7، شماره 2، 1391]
غلامی، محسن تحلیل گفتمان تولید برق تجدیدپذیر در ایران [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 101-122]
غلامزاده نطنزی، امیرحسین منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
غلامعلی، اسداله نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
غلامعلی لواسانی، مسعود نقش خودکارآمدی تحصیلی و ابعاد اهمالکاری تحصیلی در پیش بینی میزان وابستگی به اینترنت [دوره 8، شماره 2، 1392]
ف
فیاضی، سید محمد رضا تحلیل روزنامه نگاری عینی بیبیسی فارسی در عرصه روایتگری: مطالعه موردی جنگ 50 روزه غزه [دوره 10، شماره 1، 1394]
فاضلی، محمد روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
فاطمینیا، محمد علی ضریب نفوذ ماهواره و ارزیابی شهروندان تهرانی از برنامههای آن: مطالعه ای در جامعهشناسی رسانه [دوره 8، شماره 2، 1392]
فتحی، هژیر بازنمایی پدیده تخریب آثار تاریخی و فرهنگی در روزنامه های محلی شیراز [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 198-215]
فتوره چی، محمد مهدی رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
فرامرزیانی، سعید مقایسه تطبیقی اخبار زنان در سایت های واحد مرکزی خبر، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا در سال 1388 [دوره 6، شماره 2، 1390]
فرجی ها، محمد تحلیل نحوه بازنمایی بزه دیدگی زنان در روزنامه ها [دوره 8، شماره 1، 1392]
فرجیها، محمد جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
فرجیها، محمد تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
فرضی زاده، زهرا تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری فیلم در ایران و موانع پیش رو [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 213-245]
فرقان، مریم شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
فرقانی، علی تحلیل گفتمان مصاحبه لری کینگ با رئیس جمهور ایران و مقایسه آن با سه رئیس جمهور دیگر [دوره 4، شماره 2، 1388]
فرمهینی، مریم تحلیل روشهای بازنمایی ارزشها در وبلاگهای فارسی [دوره 3، شماره 2، 1387]
فرهنگی، علی اکبر تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
فیروزآبادی، سید احمد تحلیلی بر وضعیت تبلیغات در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
فیض، داوود ارائه مدل ورود صنعت انیمیشن ایران به بازار بینالمللی با روش نظریهمبنایی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 43-65]
فیض، داوود واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرمافزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
فکوهی، ناصر اینترنت و هویت در پنج هویت قومی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1388]
ق
قادری، عرفان پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
قدیری، مهدی نقش رسانهها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانهها» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 189-206]
قرائی، ربابه تحلیل رویکرد دانشجویان تحصیلات تکمیلی کتابداری و اطلاعرسانی به امکانات وب 2.0 : مطالعه موردی دانشگاه فردوسی و دانشگاه پیامنور مشهد [دوره 10، شماره 1، 1394]
قره باغ، سید محمد فروش "محتوای آموزشی" جدیدترین شیوه درآمد زایی در اقتصاد رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1388]
قنبری باغستان، عباس سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
قندهاریون، عذرا مطالعه تطبیقی عوامل شهرت فیلم 12 سال بردگی در رسانههای ایران و آمریکا [دوره 10، شماره 2، 1394]
قندهاریون، عذرا هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]
قهرمانی، عبدالرضا مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 22-42]
قوهستانی، فروغ تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
ک
کیا، علی اصغر مطالعه نقش های باد صبا در شعر حافظ از منظر ارتباطی [دوره 6، شماره 1، 1390]
کیا، علی اصغر طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
کاروانی، عبدالطیف مطالعه تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر هویت جهانی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 67-88]
کاروانی، عبدالطیف کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
کاظمی، حسین شکاف دیجیتالی از دسترسی فیزیکی تا استفاده متداول: تبیین نقش سواد و مهارت دیجیتال و دسترسی انگیزشی [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 180-197]
کامیابی، الهام مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
کیا منفرد، منیژه تحلیل گفتمان انتقادی سخنان دولتمردان ایران و آمریکا در مشروعیت بخشی به دولتهای خویش: تحقیق موردی سخنان امام خمینی و جورج بوش [دوره 7، شماره 1، 1391]
کیانپور، مسعود تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
کاوسی، کاوه طراحی معماری یک عامل هوشمند تطبیقی برای جستجوی اطلاعات تجاری با استفاده از تئوری ترکیب اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1386]
کاووسی، محبوبه مطالعه رابطه بین ابعاد مختلف استفاده از اینترنت و احساس تجربه شده [دوره 6، شماره 1، 1390]
کبیری، عادله مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
کبورانی، مهدیه نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
کردنائیج، اسدالله ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
کریمی، فاطمه جهانی- محلی شدن و معماری ایرانی- اسلامی: نگاهی به مسجد جامع اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1386]
کرمانی، حسین دلایل ترجیح یک شبکه اجتماعی مجازی بر سایر شبکهها: مطالعه موردی گوگل پلاس و فیسبوک [دوره 10، شماره 1، 1394]
کشاورز، محمد پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانههای اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
کلانتری، عبدالحسین رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]
کولایی، الهه زنان و توسعه فرهنگی، پس از انقلاب اسلامی (با تاکید بر سینما) [دوره 6، شماره 1، 1390]
گ
گرامی، محمد نقش معماری در باورپذیری بازی های رایانه ای [دوره 12، شماره 1، 1396]
گنجی، احمد مطالعه پدیده استفاده اعتیادی از اینترنت در بین نوجوانان و جوانان (25-15 سال) شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
گنجی، احمد تحلیلی بر کاربردهای تلفن همراه در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1388]
گنج علیشاهی، محمد تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
گیویان، عبدالله برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
گودرزی، حسین تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
ل
لاریجانی، مهسا مطالعه اهداف آموزش و پرورش در تحصیل سواد توسعه ای دانش آموزان و امکانات آی سی تی در تحقق آن [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 131-148]
لشکری، نعیمه ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعهی هشت وبگاه معرف [دوره 7، شماره 2، 1391]
لطف ملایری، مهشید مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
لهسایی زاده، عبدالعلی تأثیر فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی بر سبک زندگی :مطالعه موردی افراد مهاجر و بومی طایفه دهدار فارس [دوره 3، شماره 1، 1387]
لهسایی زاده، عبدالعلی مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
لوین، دیوید نظریه اقتصاد سیاسی و پژوهش های ارتباطاتی [دوره 2، شماره 1، 1386]
لوینسون، پل جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
م
محسنیان راد، مهدی بازار پیام و آینده ارتباطات میان فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1385]
محسنیان راد، مهدی نقش رسانهها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانهها» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 189-206]
محسنی آهویی، ابراهیم ایدئولوژی تعامل؛ بازی رایانهای بهعنوان رسانه بازی پذیر [دوره 4، شماره 1، 1388]
محسنی تبریزی، علیرضا تحلیل محتوای کتب مبانی جامعه شناسی مورد تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به منظور انطباق این کتب با سرفصل های مصوب و کتب مبانی معتبر خارجی [دوره 6، شماره 2، 1390]
محمدی، علی مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
محمدی، فاطمه نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
محمدی، فاطمه مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
محمدی، فروغ مطالعه تغییرات طرحواره های بین فرهنگی کاربران به واسطه شبکه اجتماعی کوچ سرفینگ [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 95-111]
محمّدی، داود ارزیابی دیدگاه روحانیون شهرستان اسلامشهر از عملکرد دینی رسانه ملی [دوره 6، شماره 2، 1390]
محمدیان، محمود شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
محمدخانی، نجمه مصرفگرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارتهای اعتباری و نظام اطلاعرسانی [دوره 4، شماره 1، 1388]
محمدلو، اعظم ارزیابی تاثیر تلفن همراه بر عملکرد اجتماعی-آموزشی دانشجویان شهر یزد در سال 1391 [دوره 8، شماره 2، 1392]
مختاری دهکردی، راضیه فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]
مراثی، محسن پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
مراثی، محسن فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]
مرادی فر، سعیده تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 254-275]
مرادی فر، سعیده جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
مرتضوی، محمودرضا بازنمایی پدیده تخریب آثار تاریخی و فرهنگی در روزنامه های محلی شیراز [دوره 11، شماره 2، 1395، صفحه 198-215]
میرحسینی، مریم کجرویهای اینترنتی؛ لزوم نظارت و محدود کردن دسترسی به اطلاعات [دوره 3، شماره 1، 1387]
میرغفوری، سید حبیب الله طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات سایت های خبری الکترونیکی (ای نیوز کوال) با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1392]
میرفردی، اصغر ارزیابی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و سرمایه اجتماعی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه یاسوج) [دوره 10، شماره 2، 1394]
میرفردی، اصغر تحلیل تفاوت زنان و مردان در استفاده از شبکههای اجتماعی اینترنتی [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
مروتی شریفآبادی، علی اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
مستقیمی، حسین مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
مسعودی، امیدعلی تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
مسعودی، امید علی روزنامه نگاری چاپی و الکترونیک ایران در آینده ی بیست ساله [دوره 12، شماره 1، 1396]
مسعودی بروجنی، داریوش ارزیابی تاثیر تلفن همراه بر عملکرد اجتماعی-آموزشی دانشجویان شهر یزد در سال 1391 [دوره 8، شماره 2، 1392]
مسکو، وینسنت نظریه اقتصاد سیاسی و پژوهش های ارتباطاتی [دوره 2، شماره 1، 1386]
مشبکی، اصغر ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
مشیری، بهزاد طراحی معماری یک عامل هوشمند تطبیقی برای جستجوی اطلاعات تجاری با استفاده از تئوری ترکیب اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1386]
مصدری، فاطمه تأثیر رسانههای نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی [دوره 10، شماره 2، 1394]
مطلق، زهرا ارزیابی تاثیر تلفن همراه بر عملکرد اجتماعی-آموزشی دانشجویان شهر یزد در سال 1391 [دوره 8، شماره 2، 1392]
مطهری، زینت السادات رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
مظفری، روح الله مطالعه رابطه بین ابعاد مختلف استفاده از اینترنت و احساس تجربه شده [دوره 6، شماره 1، 1390]
معیدفر، سعید مطالعه پدیده استفاده اعتیادی از اینترنت در بین نوجوانان و جوانان (25-15 سال) شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
معیدفر، سعید تحلیلی بر کاربردهای تلفن همراه در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1388]
مقدس، علی اصغر تأثیر فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی بر سبک زندگی :مطالعه موردی افراد مهاجر و بومی طایفه دهدار فارس [دوره 3، شماره 1، 1387]
ملکی، ناصر رمان پسامدرن و فیلم: نگاهی به ساختار و صناعات فیلم ستاره است فریدون جیرانی [دوره 10، شماره 2، 1394]
ملکی، ناصر تحلیل گفتمان بارویکردی به مدل های ارتباطی فرکلاف در نمایشنامه ی اتللو [دوره 8، شماره 1، 1392]
ملکی، ناصر نقد و تحلیل سریال امپراطوری بادها از منظر نظریه ی روان کاوی ژاک لاکان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 114-128]
ملکاحمدی، حکیمه تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
ملکی مین باش، مرتضی استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 92-111]
میناوند، محمد قلی طراحی الگوی عملیاتی جمعسپاری پایش برنامههای تلویزیونی صداوسیما [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 20-46]
منتی، ندا تحلیل زبانی و فرازبانی آگهیهای بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 47-66]
مهدی زاده، سید محمد بازنمایی ارزش های اجتماعی زن در سینمای بعد از انقلاب :مقایسه دو دوره اصلاح طلبی و اصولگرایی [دوره 8، شماره 1، 1392]
مهرابی، داوود جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
مهمان پذیر، پریا نقش خودکارآمدی تحصیلی و ابعاد اهمالکاری تحصیلی در پیش بینی میزان وابستگی به اینترنت [دوره 8، شماره 2، 1392]
موحد، مجید مطالعه رابطه بین ابعاد مختلف استفاده از اینترنت و احساس تجربه شده [دوره 6، شماره 1، 1390]
مؤید حکمت، ناهید مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
موسوی، سید کمال الدین تحلیل مقایسه ای سرمایه اجتماعی در جهان واقعی و در جهان مجازی : با تاکید بر جوانان 15 تا 24 ساله مراجعه کننده به کافی نت ها در شهر اصفهان (سال1390) [دوره 6، شماره 2، 1390]
موسوی، سید محمد علی مصرفگرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارتهای اعتباری و نظام اطلاعرسانی [دوره 4، شماره 1، 1388]
موسوی تبار، المیرا بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان در پانزده روزنامه سراسری ؛ تحلیل نشانه شناختی عکس های مرگ صدام حسین، بی نظیر بوتو و اسامه بن لادن [دوره 7، شماره 1، 1391]
موسوی حق شناس، سید میلاد معرفی و نقد کتاب «ساخته شدن فرهنگ های در تبعید؛ کانال های تلویزیونی ایرانی در لس آنجلس» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 177-185]
موسوی حق شناس، سید میلاد معرفی و نقد کتابِ «گسیختگی: بحران لیبرال دموکراسی» [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 123-129]
موسوی حق شناس، سید میلاد مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
موسوی شفیع، سیدماجد تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
مولایی، حمیده مطالعه تغییرات طرحواره های بین فرهنگی کاربران به واسطه شبکه اجتماعی کوچ سرفینگ [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 95-111]
مولایی، محمد مهدی جهان-محلیشدن موسیقی مردمپسند: مضامین دینی در رپ ایرانی-فارسی [دوره 7، شماره 1، 1391]
نادری، احمد بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
نادری، احمد فضای مجازی و پویش های هویت قومی(مورد مطالعه: روشنفکران و فعالین مدنی بلوچ) [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 132-154]
نادعلیان، احمد فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]
نادمی، مریم مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
نامداری، مهرداد مطالعه تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر هویت جهانی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 67-88]
نخعی، مریم نگاهی تازه به فعال سازی و منفعل سازی در بازنمود کارگزاران؛ نحوۀ پوشش برنامۀ هسته ای ایران در روزنامههای داخل و خارج در سال1390 [دوره 10، شماره 2، 1394]
نرگسیان، عباس تحلیل گفتمان انتقادی سخنان دولتمردان ایران و آمریکا در مشروعیت بخشی به دولتهای خویش: تحقیق موردی سخنان امام خمینی و جورج بوش [دوره 7، شماره 1، 1391]
نزاکتی رضا پور، فرزانه تحلیل گفتمان تولید برق تجدیدپذیر در ایران [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 101-122]
نظری، فرشته مطالعه ی روند بکارگیری واژگان پرکاربرد انگلیسی شبکه های اجتماعی در میان گویش وران فارسی [دوره 10، شماره 2، 1394]
نعیمی، میترا رویکرد ارتباطات متقابل به شهروندی الکترونیک: تحلیل برنامه های چهارم و پنجم توسعه [دوره 7، شماره 1، 1391]
نعمتی انارکی، داوود مقایسه تطبیقی اخبار زنان در سایت های واحد مرکزی خبر، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا در سال 1388 [دوره 6، شماره 2، 1390]
نیکعهد، مهدی ارزیابی عوامل موثر بر گرایش به بازیهای رایانهای در شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1392]
نیک نفس، سعید نقش تحلیل محتوا در فرآیند آموزش و طراحی کتابهای درسی [دوره 8، شماره 2، 1392]
نوابخش، مهرداد عوامل موثر بر نشر فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در جامعه روستایی (مطالعه تجربی: روستای قرنآباد) [دوره 4، شماره 1، 1388]
نویدی، مریم تحلیل گفتمان بارویکردی به مدل های ارتباطی فرکلاف در نمایشنامه ی اتللو [دوره 8، شماره 1، 1392]
نوربخش، یونس جهان-محلیشدن موسیقی مردمپسند: مضامین دینی در رپ ایرانی-فارسی [دوره 7، شماره 1، 1391]
نوری محب، صابر امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
نوروزی، نسترن دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
و
واعظ، سپیده نقش سواد رسانه ای در حل تعارض نقشی- هویتی کودکان مورد مطالعه: مخاطبان کودک کارتون مرد عنکبوتی [دوره 12، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
ودادهیر، ابوعلی عوامل مؤثر بر انتخاب سبک زندگی سلامت محور شهروندان شهر تهران با تاکید بر مصرف رسانه ای [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 47-65]
وردی نژاد، فریدون ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمان [دوره 1، شماره 2، 1385]
ویسی، رحمان تصویر و اسطوره: تحلیل نشانهشناختی تصاویر روی جلد مجله ی عامهپسند چلچراغ [دوره 10، شماره 1، 1394]
ولی نژاد، عبدالله ارزیابی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و سرمایه اجتماعی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه یاسوج) [دوره 10، شماره 2، 1394]
ولی نژاد، عبدالله تحلیل تفاوت زنان و مردان در استفاده از شبکههای اجتماعی اینترنتی [دوره 12، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
هامفری، مایکل سیاست عمومی فراملی پیرامون مدیریت اسلام و مسلمانان در اتحادیه ی اروپا و استرالیا: مطالعه ی موردی مهاجران ترک [دوره 4، شماره 1، 1388]
هدایتی فر، صبا واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرمافزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
همایون، پوریا اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو [دوره 11، شماره 1، 1395، صفحه 80-94]
همت پور، بهاره تحلیل نحوه بازنمایی بزه دیدگی زنان در روزنامه ها [دوره 8، شماره 1، 1392]