نمایه نویسندگان

ا

  • ارکان‌زاده یزدی، سعید روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • اسدیان اردکانی، فائزه اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • اسکندری، علی بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • الله‌وردی، فرهاد جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • امیری، نادر روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]

ب

  • باستانی، سوسن روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • بورقانی فراهانی، سهیلا تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]

ت

  • تاجیک، لیلا نشانه‌های تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]

چ

  • چابکی درزابی، رامین بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]

ح

  • حسنقلی پور، طهمورث مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]

د

  • دهقان، علیرضا مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]

ر

  • رشیدی، احتشام مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • رضانژاد، سهیل مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]

ز

  • زارعی قرکانلو، قاسم ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]

س

  • سراجی، فرهاد شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • سلیمانی ساسانی، مجید بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]

ش

  • شعبان کاسه‌گر، مونا مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • شفیعی، زینب بازتولید ارزش‌های محافظه‌کارانه در همسر‌‌یابی اینترنتی(مطالعه‌ی موردی سایت همسر‌یابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • شکوری، علی بازتولید ارزش‌های محافظه‌کارانه در همسر‌‌یابی اینترنتی(مطالعه‌ی موردی سایت همسر‌یابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]

ض

  • ضابط، شادی مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]

ع

  • عباچیان قاسمی، رضا تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • عبادی، اعظم روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • عباس پور، عباس تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • عدلی‌پور، صمد تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]

ف

  • فاضلی، محمد روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • فتوره چی، محمد مهدی رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • فرجیها، محمد جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • فرقان، مریم شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • فرهنگی، علی اکبر تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]

ق

  • قادری، عرفان پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]

ک

  • کردنائیج، اسدالله ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • کیانپور، مسعود تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]

م

  • مراثی، محسن پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • مروتی شریف‌آبادی، علی اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • مشبکی، اصغر ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • ملک‌احمدی، حکیمه تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]

ن

  • نادری، احمد بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]

ه

  • هاشمی، شهناز تأثیر گزارش‌های خبری خشونت‌بار تلویزیونی بر هیجانات [دوره 9، شماره 2، 1393]