ا
-
ارکانزاده یزدی، سعید
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
اسدیان اردکانی، فائزه
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
اسکندری، علی
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
اللهوردی، فرهاد
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
امیری، نادر
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
ب
-
باستانی، سوسن
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
بورقانی فراهانی، سهیلا
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
ت
-
تاجیک، لیلا
نشانههای تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]
چ
-
چابکی درزابی، رامین
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
ح
-
حسنقلی پور، طهمورث
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
د
-
دهقان، علیرضا
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
ر
-
رشیدی، احتشام
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
رضانژاد، سهیل
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
ز
-
زارعی قرکانلو، قاسم
ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
س
-
سراجی، فرهاد
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
سلیمانی ساسانی، مجید
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
ش
-
شعبان کاسهگر، مونا
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
شفیعی، زینب
بازتولید ارزشهای محافظهکارانه در همسریابی اینترنتی(مطالعهی موردی سایت همسریابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
شکوری، علی
بازتولید ارزشهای محافظهکارانه در همسریابی اینترنتی(مطالعهی موردی سایت همسریابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
ض
-
ضابط، شادی
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
ع
-
عباچیان قاسمی، رضا
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
عبادی، اعظم
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
عباس پور، عباس
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
عدلیپور، صمد
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
ف
-
فاضلی، محمد
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
فتوره چی، محمد مهدی
رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
فرجیها، محمد
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
فرقان، مریم
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
فرهنگی، علی اکبر
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
ق
-
قادری، عرفان
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
ک
-
کیانپور، مسعود
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
کردنائیج، اسدالله
ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
م
-
مراثی، محسن
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
مروتی شریفآبادی، علی
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
مشبکی، اصغر
ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
ملکاحمدی، حکیمه
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
ن
-
نادری، احمد
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
ه
-
هاشمی، شهناز
تأثیر گزارشهای خبری خشونتبار تلویزیونی بر هیجانات [دوره 9، شماره 2، 1393]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد