نمایه نویسندگان

ا

  • اجاق، سیده زهرا بومی‏ کردن نظریه کنش ‏ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]

ب

ج

  • جوادی یگانه، محمدرضا رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]

د

  • دهقان، علیرضا روزنامه‌نگاری الکترونیک: فرصت‌ها و محدودیت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1385]

ر

ز

  • زندی، مسعود تغییرات نقش زن در سینمای ایران [دوره 1، شماره 2، 1385]

س

  • سعیدی، علی اصغر اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]

ش

  • شاه قاسمی، احسان مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه ‏های ارتباطات [دوره 1، شماره 2، 1385]
  • شکوری، علی تمایزپذیری و هویت اجتماعی مبتنی بر مصرف: مطالعة موردی جوانان شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1385]

ص

  • صوفی، محمد رشید هویت های جدید واقعی و مجازی: مطالعة‏ کاربران اینترنتی دانشجو با جنسیت و قومیت متفاوت [دوره 1، شماره 2، 1385]

ع

  • عاملی، سعید رضا فردگرائی جدید و تلفن همراه: تکنولو‍ژی فردگرائی و هویت [دوره 1، شماره 1، 1385]
  • عبداللهیان، حمید بومی‏ کردن نظریه کنش ‏ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
  • عزیزی، جلیل رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]

ک

  • کلانتری، عبدالحسین رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]

م

ن

و