ا
-
اجاق، سیده زهرا
بومی کردن نظریه کنش ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
ب
-
بصیریان جهرمی، حسین
نقش رسانه در تصمیم گیری سیاست خارجی: یک چارچوب نظری [دوره 1، شماره 2، 1385]
ج
-
جوادی یگانه، محمدرضا
رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]
د
-
دهقان، علیرضا
روزنامهنگاری الکترونیک: فرصتها و محدودیتها [دوره 1، شماره 2، 1385]
ر
-
راودراد، اعظم
تغییرات نقش زن در سینمای ایران [دوره 1، شماره 2، 1385]
-
رضا قلی زاده، بهنام
نقش رسانه در تصمیم گیری سیاست خارجی: یک چارچوب نظری [دوره 1، شماره 2، 1385]
ز
-
زندی، مسعود
تغییرات نقش زن در سینمای ایران [دوره 1، شماره 2، 1385]
س
-
سعیدی، علی اصغر
اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
ش
-
شاه قاسمی، احسان
مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه های ارتباطات [دوره 1، شماره 2، 1385]
-
شکوری، علی
تمایزپذیری و هویت اجتماعی مبتنی بر مصرف: مطالعة موردی جوانان شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1385]
ص
-
صوفی، محمد رشید
هویت های جدید واقعی و مجازی: مطالعة کاربران اینترنتی دانشجو با جنسیت و قومیت متفاوت [دوره 1، شماره 2، 1385]
ع
-
عاملی، سعید رضا
فردگرائی جدید و تلفن همراه: تکنولوژی فردگرائی و هویت [دوره 1، شماره 1، 1385]
-
عبداللهیان، حمید
بومی کردن نظریه کنش ارتباطی برای تحلیل فرآیند توسعه و مدرنیته در ایران [دوره 1، شماره 1، 1385]
-
عزیزی، جلیل
رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]
ک
-
کلانتری، عبدالحسین
رسانه دینی، مخاطب دیندار و رضایت نسبی؛ بررسی رابطه دینداری مخاطبین و برآورده شدن انتظارات دینی رسانه ای آنان [دوره 1، شماره 1، 1385]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد