ا
-
احمدی، فهیمه
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
پ
-
پرهیزکار، محمد مهدی
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ح
-
حبیبی، آرزو
مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
خ
-
خواجه نوری، نسترن
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
د
-
درگی، غلامرضا
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ر
-
راودراد، اعظم
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
رضا قلی زاده، بهنام
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
روشندل اربطانی، طاهر
مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ز
-
زکی، محمدعلی
خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
س
-
سلطانی، سید علی اصغر
آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
سلیمانی، مجید
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
ش
-
شاه قاسمی، احسان
آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
شکوری، علی
منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
ع
-
عالهپور، مانیا
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
عاملی، سعید رضا
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
گ
-
گیویان، عبدالله
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
ل
-
لهسایی زاده، عبدالعلی
مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
لوینسون، پل
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
م
-
محمدیان، محمود
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
مستقیمی، حسین
مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
مطهری، زینت السادات
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد