نمایه نویسندگان

آ

  • آقا محسنی، وحید راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • آقایی، عاطفه مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
  • آهنگر، عباسعلی بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]

ا

  • ابراهیمی، سید عباس عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
  • اسفیدانی، محمدرحیم راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • امامی فر، سید نظام الدین مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]

ب

  • بهار، مهری رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • بهروان، بشیراحمد مطالعه‌ای درباره رضایت شغلی در میان روزنامه‌نگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
  • بیژنی، محمدجواد رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]

ح

  • حسینی، بشیر امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
  • حضوری، محمد تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]

خ

  • خادمی، سهیلا بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
  • خانیکی، هادی طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
  • خوشخونژاد، امیرعلی بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]

ر

  • رسولی پور، سمیه مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]

ز

  • زندیه، زهره طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]

س

  • سلطانی، مرتضی نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]

ش

  • شریفی، سیدمهدی راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]

ص

  • صلواتیان، سیاوش امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]

ع

  • عباسیان، عزت اله راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • عین علی، محسن عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]

غ

  • غفاری نسب، اسفندیار کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]

ق

  • قنبری باغستان، عباس سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]

ک

  • کاروانی، عبدالطیف کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
  • کبورانی، مهدیه نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
  • کبیری، عادله مطالعه‌ای درباره رضایت شغلی در میان روزنامه‌نگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
  • کیا، علی اصغر طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]

گ

  • گودرزی، حسین تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]

م

  • محمدی، فاطمه نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
  • مهرابی، داوود جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
  • موسوی شفیع، سیدماجد تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]

ن

  • نوری محب، صابر امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]

ی

  • یزدانی، حمید رضا نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]