آ
-
آقایی، عاطفه
مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
-
آقا محسنی، وحید
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
آهنگر، عباسعلی
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
ا
-
ابراهیمی، سید عباس
عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
امامی فر، سید نظام الدین
مطالعه ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سالهای 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]
ب
-
بیژنی، محمدجواد
رسانههایاجتماعی و هویّت جهانی، مطالعهی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
-
بهار، مهری
رسانههایاجتماعی و هویّت جهانی، مطالعهی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
-
بهروان، بشیراحمد
مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
ح
-
حسینی، بشیر
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
-
حضوری، محمد
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
خ
-
خادمی، سهیلا
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
-
خانیکی، هادی
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
-
خوشخونژاد، امیرعلی
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
ر
-
رسولی پور، سمیه
مطالعه ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سالهای 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]
ز
-
زندیه، زهره
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
س
-
سلطانی، مرتضی
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
ش
-
شریفی، سیدمهدی
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
ص
-
صلواتیان، سیاوش
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
ع
-
عباسیان، عزت اله
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
عین علی، محسن
عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
غ
-
غفاری نسب، اسفندیار
کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
ق
-
قنبری باغستان، عباس
سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
ک
-
کیا، علی اصغر
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
-
کاروانی، عبدالطیف
کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
-
کبیری، عادله
مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
-
کبورانی، مهدیه
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
گ
-
گودرزی، حسین
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
م
-
محمدی، فاطمه
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
-
مهرابی، داوود
جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
-
موسوی شفیع، سیدماجد
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
ن
-
نوری محب، صابر
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
ی
-
یزدانی، حمید رضا
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد