آ
-
آگهی تبلیغاتی
اقتباسپذیری فیلمنامههای چندوجهی در آگهیهای تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
ا
-
اخلاق گفتوگویی
مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
ادمن
تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
ارزش
مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
ارزشهای بنیادین
مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
اشتراکگذاری دانش
مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
-
اصغر فرهادی
نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
-
اقتباسپذیری
اقتباسپذیری فیلمنامههای چندوجهی در آگهیهای تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
-
اقناع مخاطب
تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
-
انیمیشن
انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
پ
-
پایگاه های خبری غربی
تحلیل فیلم غیرحرفه ای مرگ [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 25-58]
-
پیامرسان تلگرام
مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
ت
-
تئوری تصویر
جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
-
تبلیغات
تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
-
تبلیغات تلویزیونی
تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
تحقیر/ انتقام
تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرمشناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
-
تحلیل محتوای جهتدار
مطالعه ارزشهای اخلاقی نهفته در کنشهای ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
تخیل
انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
-
ترجمه بینازبانی - بینانشانهای
اقتباسپذیری فیلمنامههای چندوجهی در آگهیهای تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
-
ترجمه فیلمنامههای چندوجهی
اقتباسپذیری فیلمنامههای چندوجهی در آگهیهای تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
-
ترس آفرینی
پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
-
تلویزیون تجاری
پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
-
توئیپلماسی
جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
ج
-
جرمشناسی فرهنگی
تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرمشناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
-
جهان مجازی
انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
-
جهان واقعی
انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
-
جوکر
تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرمشناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
چ
-
چندصدایی
دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
ح
-
حمید نفیسی
معرفی و نقد کتاب «ساخته شدن فرهنگ های در تبعید؛ کانال های تلویزیونی ایرانی در لس آنجلس» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 177-185]
د
-
دادگاههای کیفری در سینما
تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
-
درباره الی
نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
-
دیگربودگی
دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
ر
-
رسانه
تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
روان شناسی تبلیغات
تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
-
روایت
تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
-
روایت شناسی
تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
س
-
سرمایه اجتماعی
مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
-
سندروم درسدن
پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
-
سیاست خارجی
جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
-
سینما
نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
ظ
-
ظرفیت نوآوری
مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
ق
-
قاب بندی در خبرها
تحلیل فیلم غیرحرفه ای مرگ [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 25-58]
-
قهرمان
نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
ک
-
کارزار تبلیغاتی
تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
-
کارناوال
تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرمشناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
-
کودکان
انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
-
کیفیت وبگاه
مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
گ
-
گفت وگومندی
دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
م
-
مایک پمپئو
جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
-
محمد جواد ظریف
جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
-
مخاطب
دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
-
مطالعه تطبیقی
تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
ن
-
ناامیدی
پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
-
نظریه ادبی
تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
نگرانی
پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
ه
-
هگل
نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
-
همآفرینی
مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر همآفرینی و نوآوری: با توجه به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
-
هنرتعاملی
دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد