نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی تبلیغاتی اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]

ا

  • اخلاق گفت‌وگویی مطالعه ارزش‌های اخلاقی نهفته در کنش‌های ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • ادمن تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
  • ارزش مطالعه ارزش‌های اخلاقی نهفته در کنش‌های ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • ارزش‌های بنیادین مطالعه ارزش‌های اخلاقی نهفته در کنش‌های ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • اشتراک‌گذاری‌ دانش مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
  • اصغر فرهادی نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
  • اقتباس‏پذیری اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
  • اقناع مخاطب تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
  • انیمیشن انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]

ب

پ

  • پایگاه های خبری غربی تحلیل فیلم غیرحرفه ای مرگ [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 25-58]
  • پیام‌رسان تلگرام مطالعه ارزش‌های اخلاقی نهفته در کنش‌های ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

ت

  • تئوری تصویر جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
  • تبلیغات تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
  • تبلیغات تلویزیونی تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
  • تحقیر/ انتقام تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرم‌شناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
  • تحلیل محتوای جهت‌دار مطالعه ارزش‌های اخلاقی نهفته در کنش‌های ارتباطی در دو کانال منتخب تلگرامی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • تخیل انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
  • ترجمه بینازبانی - بینانشانه‏ای اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
  • ترجمه فیلم‌نامه‌های چندوجهی اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 49-76]
  • ترس آفرینی پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
  • تلویزیون تجاری پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
  • توئیپلماسی جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]

ج

  • جرم‌شناسی فرهنگی تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرم‌شناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
  • جهان مجازی انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
  • جهان واقعی انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
  • جوکر تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرم‌شناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]

چ

  • چندصدایی دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]

ح

  • حمید نفیسی معرفی و نقد کتاب «ساخته شدن فرهنگ های در تبعید؛ کانال های تلویزیونی ایرانی در لس آنجلس» [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 177-185]

د

  • دادگاههای کیفری در سینما تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
  • درباره الی نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
  • دیگربودگی دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]

ر

  • رسانه تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
  • روان شناسی تبلیغات تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
  • روایت تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]
  • روایت شناسی تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]

س

  • سرمایه اجتماعی مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
  • سندروم درسدن پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
  • سیاست خارجی جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
  • سینما نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]

ظ

  • ظرفیت نوآوری مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]

ف

ق

  • قاب بندی در خبرها تحلیل فیلم غیرحرفه ای مرگ [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 25-58]
  • قهرمان نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]

ک

  • کارزار تبلیغاتی تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 79-105]
  • کارناوال تحلیل محتوای کیفی فیلم «جوکر» با رویکرد جرم‌شناسی فرهنگی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 77-98]
  • کودکان انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 107-135]
  • کیفیت وبگاه مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]

گ

  • گفت وگومندی دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]

م

  • مایک پمپئو جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
  • محمد جواد ظریف جدال دیجیتالی ایران و آمریکا (مورد مطالعه محمد جواد ظریف و مایک پمپئو) [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 23-48]
  • مخاطب دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]
  • مطالعه تطبیقی تحلیل ساختار روایت در نمایش دادگاههای کیفری در سینما؛ مطالعه تطبیقی سینمای ایران و هالیوود [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 131-154]

ن

  • ناامیدی پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]
  • نظریه ادبی تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
  • نگرانی پوشش خبری کرونا در تلویزیون تجاری افغانستان؛ «سندروم درسدن» و مسئله نیازهای روانی اجتماعی مخاطبان [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 59-77]

ه

  • هگل نقش قهرمان در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی براساس اندیشه هگل [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 137-153]
  • هم‌آفرینی مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 155-177]
  • هنرتعاملی دیگربودگی، چندصدایی و گفت وگومندی در هنر تعاملی [دوره 15، شماره 2، 1399، صفحه 155-176]