ا
-
اصفهان
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
انتخاب رسانه
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
ایران
رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
ب
-
بازنمایی رسانهای
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
بینامتنیت
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
پ
-
پیام الکترونیکی
نشانههای تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]
ت
-
تاریخ فرهنگی
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
تجارت جهانی
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
تحلیل محتوای کیفی
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
ترجیحات همسرگزینی
بازتولید ارزشهای محافظهکارانه در همسریابی اینترنتی(مطالعهی موردی سایت همسریابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
ترول
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
تعاملی
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
تعاملی بودن
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
تعریف
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
ج
-
جذابیت بازار
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
جرمانگاری
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
جرم شناسی فرهنگی
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
جوانان
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
چ
-
چندصدایی
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
د
-
دانشگاه مجازی
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
ر
-
راهبرد جهانی
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
رسانه
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
رسانه جایگزین
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
رسانههای اجتماعی
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
رسانههای بینالمللی
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
رضایتسنجی
رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
روانشناسی ارتباطات
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
روزنامهنگاری آنلاین
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
روزنامهنگاری تعاملی
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
س
-
سینمای هالیوود
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
ش
-
شبکه اجتماعی
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
شرکت ایرانخودرو
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
ط
-
طنز
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
غ
-
غیرمحافظهکاری
بازتولید ارزشهای محافظهکارانه در همسریابی اینترنتی(مطالعهی موردی سایت همسریابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
ف
-
فاوا
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
فرانسه
رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
فضای مجازی
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
فیسبوک
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
ک
-
کاربست پژوهش
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
کرونوتوپ
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
کمیک
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
گ
-
گروههای ایمیلی
نشانههای تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]
م
-
مجموعه طنز شبهای برره
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
محافظهکاری
بازتولید ارزشهای محافظهکارانه در همسریابی اینترنتی(مطالعهی موردی سایت همسریابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
محدودیت بافت گفتمانی
روایتگری در سریال طنز شبهای برره: کنش زبانی در فضای محدودیتهای گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
محصولات رسانهای
مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
مخاطب
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
مدیریت گردشگری
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
مستند شوک
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
معادلات ساختاری
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
ن
-
نشانههای تردید
نشانههای تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
نظام اجتماعی
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
نگرش نسبت به نام تجاری
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
و
-
وابستگی به اینترنت
رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
وبسایت
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
وبلاگ
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
-
ویکورفازی
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
ه
-
هراس اخلاقی
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
همسریابی اینترنتی
بازتولید ارزشهای محافظهکارانه در همسریابی اینترنتی(مطالعهی موردی سایت همسریابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
هنر تعاملی
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
هنر مشارکتی
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
هنر نت
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
هنرهای مشارکتی
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
هویت فرهنگی
بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلمهای سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
-
هویت مدرن
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
ی
-
یافته های پژوهشی
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد