نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایران رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • اصفهان تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • انتخاب رسانه اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]

ب

  • بازنمایی رسانه‌ای جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • بینامتنیت روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]

پ

  • پیام الکترونیکی نشانه‌های تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]

ت

  • تاریخ فرهنگی بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • تجارت جهانی مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • ترجیحات همسر‌گزینی بازتولید ارزش‌های محافظه‌کارانه در همسر‌‌یابی اینترنتی(مطالعه‌ی موردی سایت همسر‌یابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • ترول مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • تعاملی پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • تعاملی بودن روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • تعریف پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]

ج

  • جذابیت بازار مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • جرم‌انگاری جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • جرم شناسی فرهنگی جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • جوانان جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]

چ

  • چندصدایی روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]

د

  • دانشگاه مجازی شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]

ر

  • راهبرد جهانی مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • رسانه اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • رسانه جایگزین مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • رسانه‌های اجتماعی تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • رسانه‌های بین‌المللی مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • رضایت‌سنجی رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • روانشناسی ارتباطات مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • روزنامه‌نگاری آنلاین روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • روزنامه‌نگاری تعاملی روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]

س

  • سینمای هالیوود بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]

ش

  • شبکه اجتماعی مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • شرکت ایران‌خودرو تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]

ط

  • طنز مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]

غ

  • غیرمحافظه‌کاری بازتولید ارزش‌های محافظه‌کارانه در همسر‌‌یابی اینترنتی(مطالعه‌ی موردی سایت همسر‌یابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]

ف

  • فاوا شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • فرانسه رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • فیس‌بوک تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • فضای مجازی مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]

ک

  • کاربست پژوهش شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • کرونوتوپ روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • کمیک مطالعه‌ای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک [دوره 9، شماره 2، 1393]

گ

  • گروه‌های ایمیلی نشانه‌های تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]

م

  • مجموعه طنز شب‌های برره روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • محافظه‌کاری بازتولید ارزش‌های محافظه‌کارانه در همسر‌‌یابی اینترنتی(مطالعه‌ی موردی سایت همسر‌یابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • محدودیت بافت گفتمانی روایت‌گری در سریال طنز شب‌های برره: کنش زبانی در فضای محدودیت‌های گفتمانی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • محصولات رسانه‌ای مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • مخاطب روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • مدیریت گردشگری اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • مستند شوک جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • معادلات ساختاری تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]

ن

  • نشانه‌های تردید نشانه‌های تردید در نگارش افراد در گروه ایمیلی آموزش زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • نظام اجتماعی بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • نگرش نسبت به نام تجاری تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 9، شماره 2، 1393]

و

  • وابستگی به اینترنت رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • وب‌سایت‌‌ روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • وبلاگ مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1393]
  • ویکورفازی اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی [دوره 9، شماره 1، 1393]

ه

  • هراس اخلاقی جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • همسریابی اینترنتی بازتولید ارزش‌های محافظه‌کارانه در همسر‌‌یابی اینترنتی(مطالعه‌ی موردی سایت همسر‌یابی طوبی) [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • هنر تعاملی پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • هنر مشارکتی پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • هنر نت پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • هنرهای مشارکتی پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • هویت فرهنگی بازنمایی مولفه های هویت فرهنگی ایرانیان در سینمای هالیوود؛ مورد مطالعه فیلم‌های سیصد، یک شب با پادشاه، اسکندر و سنگسار ثریا [دوره 9، شماره 1، 1393]
  • هویت مدرن تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1393]

ی

  • یافته های پژوهشی شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران [دوره 9، شماره 1، 1393]