نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمریکایی‌سازی رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]

ا

  • ابژه تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • اثربخشی شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • اجتماعی منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • ارتباط رسانه‌ای مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • ایالات متحده رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]

ب

  • بتی وایت جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • برجسته‌سازی برجسته‏ سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایت‏های بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • برنامه هسته‏ای ایران برجسته‏ سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایت‏های بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • بکارگیری مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • بی‌بی‌سی برجسته‏ سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایت‏های بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • بیسبال رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]

پ

  • پارامترهای مؤثر شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • پایبندی به هویت فرهنگی مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • پایگاه اقتصادی منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • پذیرش مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]

ت

  • تایم آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا می‌کند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تبلیغات اینترنتی شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • تجربه دینی بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تجربه عرفانی بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تحلیل سرمقاله آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا می‌کند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تحلیل گفتمان بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تحلیل گفتمان انتقادی آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا می‌کند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تعالیم ابن عربی بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • تلویزیون جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • توییتر جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]

ج

  • جامعه مدنی رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • جهانی‏شدن مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]

خ

  • خاص‏‏گرایی فرهنگی مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • خودکارآمدی کامپیوتر خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]

د

  • دانشجویان خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • دروازه‌بانی برجسته‏ سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایت‏های بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • دو جهانی‏شدن مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • دیدگاه رسانه‌محور مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • دیدگاه مخاطب‌محور مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]

ر

  • رسانه‌های جدید جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • رسانه های جدید جدید جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • روانکاوی تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • روزنامه‌ها جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • روستا مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • روندپژوهی مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]

ز

  • زبان تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • زنان تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]

س

  • سرمایه اجتماعی رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • سنت بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • سوزان بویل جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]

ص

  • صدای آمریکا‏ برجسته‏ سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایت‏های بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]

ط

  • طالبان جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • طراحی تبلیغ شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]

ع

  • عملکرد مخاطب مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]

ف

  • فرهنگ ارتباطات رسانه‌ای مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • فضای مجازی مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • فنآوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • فیس‌بوک جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]

ک

  • کارگزاران تبلیغاتی شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]

گ

  • گفتار تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]

م

  • مخاطب آزاد مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • مخاطب جمعی مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • مدل فنآوری اطلاعات خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • مدیریت رسانه مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • مدیریت سازمانی مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • مناقشات اتمی ایران آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا می‌کند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • منش منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • میدان منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]

ن

  • نشانه شناسی تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • نظریه بازنمایی رسانه‌ای بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • نظریه خیال بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • نهادهای عمومی رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • نوع موسیقی مورد مصرف منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • نیاز مخاطب مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]

و

  • وبلاگ مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
  • وبلاگ تحلیل نشانه‌‌شناختی عکس‌ها در وبلاگ‌های زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • ورزش رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفه‌ای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
  • ویکی‌پدیا جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]

ه

  • هویت مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]

ی

  • یوتیوب جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]