آ
-
آمریکاییسازی
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
ا
-
ایالات متحده
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
ابژه
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
اثربخشی
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
اجتماعی
منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
ارتباط رسانهای
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
ب
-
بیبیسی
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
بتی وایت
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
برجستهسازی
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
برنامه هستهای ایران
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
بیسبال
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
بکارگیری
مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
پ
-
پایبندی به هویت فرهنگی
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
پارامترهای مؤثر
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
پایگاه اقتصادی
منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
پذیرش
مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
ت
-
تایم
آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تبلیغات اینترنتی
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
تجربه دینی
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تجربه عرفانی
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تحلیل سرمقاله
آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تحلیل گفتمان
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تعالیم ابن عربی
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
تلویزیون
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
توییتر
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
ج
-
جامعه مدنی
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
جهانیشدن
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
خ
-
خاصگرایی فرهنگی
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
خودکارآمدی کامپیوتر
خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
د
-
دانشجویان
خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
دیدگاه رسانهمحور
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
دیدگاه مخاطبمحور
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
دروازهبانی
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
دو جهانیشدن
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ر
-
رسانههای جدید
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
رسانه های جدید جدید
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
روانکاوی
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
روزنامهها
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
روستا
مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
روندپژوهی
مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ز
-
زبان
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
زنان
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
س
-
سرمایه اجتماعی
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
سنت
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
سوزان بویل
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
ص
-
صدای آمریکا
برجسته سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383 [دوره 5، شماره 1، 1389]
ط
-
طالبان
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
طراحی تبلیغ
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ع
-
عملکرد مخاطب
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
ف
-
فرهنگ ارتباطات رسانهای
مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
فیسبوک
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
فضای مجازی
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
فنآوری اطلاعات و ارتباطات
مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس [دوره 5، شماره 1، 1389]
ک
-
کارگزاران تبلیغاتی
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی [دوره 5، شماره 1، 1389]
گ
-
گفتار
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
م
-
مخاطب آزاد
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
مخاطب جمعی
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
میدان
منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
مدیریت رسانه
مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
مدیریت سازمانی
مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
مدل فنآوری اطلاعات
خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
مناقشات اتمی ایران
آیا این مرد به بمب اتم دست پیدا میکند؟ (نگاهی به بازنمایی مناقشات اتمی ایران در مطبوعات آمریکا) [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
منش
منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
ن
-
نیاز مخاطب
مخاطب، ارتباطات "رسانهای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانههای تصویری [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
نشانه شناسی
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
نظریه بازنمایی رسانهای
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
نظریه خیال
بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
نهادهای عمومی
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
نوع موسیقی مورد مصرف
منش و سبک مصرف موسیقی: مطالعه موردی جوانان شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1389]
و
-
وبلاگ
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
-
وبلاگ
تحلیل نشانهشناختی عکسها در وبلاگهای زنانه [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
ورزش
رابطه سرمایه اجتماعی و بیسبال در ایالات متحده آمریکا: ورزش حرفهای ابزاری برای توسعه قدرت آمریکا [دوره 5، شماره 2، 1389]
-
ویکیپدیا
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
ه
-
هویت
مطالعه نمودهای خاصگرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگهای ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1389]
ی
-
یوتیوب
جدیدتر از رسانههای خیلی جدید [دوره 5، شماره 2، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد