نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش خبری بازنماییِ اخبار؛ تبیینی شناخت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 228-253]
  • ارسال زنده شاهد بودن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 129-150]
  • اصالت تاریخی شاهد بودن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 129-150]
  • اعتماد رسانه ای تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
  • اقناع رسانه ای نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 189-206]
  • الساندرو راواگنان فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]
  • امپراطوری بادها نقد و تحلیل سریال امپراطوری بادها از منظر نظریه ی روان کاوی ژاک لاکان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 114-128]
  • انتخابات تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 254-275]
  • انصراف از دریافت یارانه نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 189-206]

ب

  • بازاریابی انیمیشن ارائه مدل ورود صنعت انیمیشن ایران به بازار بین‌المللی با روش نظریه‌مبنایی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 43-65]
  • بازارسازی مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 22-42]
  • بازنمایی بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]
  • بازنمایی هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]
  • بازنمایی بازنماییِ اخبار؛ تبیینی شناخت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 228-253]

پ

  • پاسخهای اطلاعاتی پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
  • پرسپولیس هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]

ت

  • تبلیغات پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
  • تبلیغات خدمات‏ عمومی رسانه هنر تعاملی در تبلیغات خدمات‏ عمومی در گفتمان پسامدرن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 93-113]
  • تجارت الکترونیک مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 22-42]
  • تحلیل گفتمان فرکلاف بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]
  • تصویر دیواری و ذهنی هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]
  • تصویرشناسی هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]
  • تکنیک‌های اقناع و عناصر ارتباط نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 189-206]

ث

  • ثبت شاهد بودن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 129-150]

ج

  • جامعه‌پذیری سیاسی تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]

چ

  • چپ سنتی بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]

ح

  • حضور شاهد بودن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 129-150]

خ

  • خبر بازنماییِ اخبار؛ تبیینی شناخت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 228-253]
  • خبر بد بازنماییِ اخبار؛ تبیینی شناخت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 228-253]

د

  • دسترس‌پذیری رسانه‌ای تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
  • دنیل استیگمن مانگرین فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]

ر

  • رای دادن تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 254-275]
  • راست سنتی بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]
  • رسانه واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • رسانه بازنماییِ اخبار؛ تبیینی شناخت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 228-253]
  • رسانه اجتماعی پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
  • رسانه بر خط مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 22-42]
  • رسانه های اجتماعی تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 254-275]

ز

  • زمان دیجیتال فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]

ش

  • شاهد شاهد بودن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 129-150]
  • شبکه های اجتماعی واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
  • شهرت مجازی واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]

ص

  • صنعت فرهنگی ارائه مدل ورود صنعت انیمیشن ایران به بازار بین‌المللی با روش نظریه‌مبنایی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 43-65]

ف

  • فضای دیجیتال فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]
  • فیلم سینمایی هویت بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]

ک

  • کاربرفعال تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه پذیری سیاسی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 66-92]
  • کمیک هنر کمیک در آینة تصاویر دیداری و ذهنی: بازنمایی مرجان در پرسپولیس [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 207-227]
  • کودک نقد و تحلیل سریال امپراطوری بادها از منظر نظریه ی روان کاوی ژاک لاکان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 114-128]

گ

  • گفتمان رسانه هنر تعاملی در تبلیغات خدمات‏ عمومی در گفتمان پسامدرن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 93-113]
  • گفتمان اسلام‌گرا بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی موردی فیلم «هویت» [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 171-188]

ل

  • لاکان نقد و تحلیل سریال امپراطوری بادها از منظر نظریه ی روان کاوی ژاک لاکان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 114-128]

م

  • مادر نقد و تحلیل سریال امپراطوری بادها از منظر نظریه ی روان کاوی ژاک لاکان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 114-128]
  • مشارکت سیاسی تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 254-275]

ن

  • نظریه کاشت واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • نظم های سه گانه نقد و تحلیل سریال امپراطوری بادها از منظر نظریه ی روان کاوی ژاک لاکان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 114-128]
  • نگرش پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]

و

  • وب2 تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 254-275]
  • ورود به بازار بین المللی ارائه مدل ورود صنعت انیمیشن ایران به بازار بین‌المللی با روش نظریه‌مبنایی [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 43-65]

ه

  • هنر تعاملی رسانه هنر تعاملی در تبلیغات خدمات‏ عمومی در گفتمان پسامدرن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 93-113]
  • هنر چند رسانه‌ای فضا و زمان دیجیتال در هنر چند رسانه ای با تأکید بر آثار دنیل استیگمن مانگرین و الساندرو راواگنان [دوره 13، شماره 2، 1397، صفحه 276-301]
  • هنر عمومی رسانه هنر تعاملی در تبلیغات خدمات‏ عمومی در گفتمان پسامدرن [دوره 13، شماره 1، 1397، صفحه 93-113]