ا
-
ارتباطات
سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
-
ارتباطات میانفرهنگی
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
-
اعتماد
عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
-
اقتصاد رسانه
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
-
ایران
جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
-
اینستاگرام
رسانههایاجتماعی و هویّت جهانی، مطالعهی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
ب
-
بازاریابی اجتماعی
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
بازنمایی
کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
-
بدن عینی و بدن زیسته
مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
پ
-
پارادایمهای پزشکی
مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
ت
-
تأثیرات بین فرهنگی
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
-
تأمینمالیجمعی
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
-
تبلیغات
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
-
تبلیغات تجاری و هنر تعاملی
مطالعه ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سالهای 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]
-
تبلیغات شهری
مطالعه ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سالهای 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]
-
تحلیلگفتمان انتقادی
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
-
تحلیل مسیر
سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
-
تولیدات نمایشی
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
ج
-
جمعسپاری
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
خ
-
خانواده
جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
د
-
داغ ننگ
مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
-
دال شناور
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
-
دال مرکزی
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
ر
-
راهبرد
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
رسانه
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
-
رضایت شغلی
مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
-
رفتار تغذیه ای
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
-
روزنامهنگاران افغان
مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
س
-
سازمان صداوسیما
امکانسنجی استفاده از روش تأمینمالیجمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
-
سازمانهای رسانهای
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
سهولت کاربری
عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
-
سواد اطلاعاتی
جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
-
سواد رسانه ای
سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
-
سواد رسانه ای
جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
ش
-
شبکههای اجتماعی
راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
شبکه های اجتماعی
عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
ط
-
طب سنتی
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
ع
-
علم سنجی
سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
ف
-
فراتحلیل
سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
-
فرهنگ غذایی ایرانی- اسلامی
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
-
فلسفهی تکنولوژی
رسانههایاجتماعی و هویّت جهانی، مطالعهی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
-
فلسفهی رسانه
رسانههایاجتماعی و هویّت جهانی، مطالعهی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
-
فیلم فروشنده
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
ق
-
قصد تداوم
عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
-
قوممحوری
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
ک
-
کاوش کیفی
کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
-
کلیشهسازی
کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
م
-
مد و مدگرایی
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
-
مرور سیستماتیک
جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
-
مستند تلویزیونی ناهار فامیلی
تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیهای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
-
مطالعه موردی اکتشافی
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
-
مفصلبندی
بررسی انتقادی مؤلفههای اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
ن
-
نظریهی دوعاملی هرزبرگ
مطالعهای درباره رضایت شغلی در میان روزنامهنگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
-
نوروفیبروماتوز
مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
و
-
وبلاگهای فشن
نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگهای فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
ه
-
هویّت بلوچها
کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچها در رسانههای جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
-
هویّت جهانی
رسانههایاجتماعی و هویّت جهانی، مطالعهی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
-
هویّت قومی
طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میانفرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد