نویسنده = سیدمهدی شریفی
طراحی الگوی اقناعی برای دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1403

10.22059/gmj.2024.98449

سید عمار کلانتری؛ سیدمهدی شریفی؛ حمیدرضا حسینی دانا؛ سید عبدالله سجادی جاغرق


راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-21

10.22059/gmj.2020.76658

وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان