نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایران جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
  • ارتباطات سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
  • ارتباطات میان‌فرهنگی طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
  • اعتماد عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
  • اقتصاد رسانه امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
  • اینستاگرام رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]

ب

  • بازاریابی اجتماعی راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • بازنمایی کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
  • بدن عینی و بدن زیسته مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]

پ

  • پارادایم‌های پزشکی مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]

ت

  • تأثیرات بین فرهنگی طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]
  • تأمین‌مالی‌جمعی امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
  • تبلیغات نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
  • تبلیغات تجاری و هنر تعاملی مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]
  • تبلیغات شهری مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017 [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 50-74]
  • تحلیل‌گفتمان انتقادی بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
  • تحلیل مسیر سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
  • تولیدات نمایشی امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]

ج

  • جمع‌سپاری امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]

خ

  • خانواده جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]

د

  • داغ ننگ مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]
  • دال شناور بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]
  • دال مرکزی بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]

ر

  • راهبرد راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • رسانه تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
  • رضایت شغلی مطالعه‌ای درباره رضایت شغلی در میان روزنامه‌نگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
  • رفتار تغذیه ای تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
  • روزنامه‌نگاران افغان مطالعه‌ای درباره رضایت شغلی در میان روزنامه‌نگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]

س

  • سازمان صداوسیما امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 106-130]
  • سازمان‌های رسانه‌ای راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • سهولت کاربری عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
  • سواد اطلاعاتی جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
  • سواد رسانه ای سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
  • سواد رسانه ای جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]

ش

  • شبکه های اجتماعی عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
  • شبکه‌های اجتماعی راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • شبکه های اجتماعی مجازی طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]

ط

  • طب سنتی تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]

ع

  • علم سنجی سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]

ف

  • فراتحلیل سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 75-93]
  • فرهنگ غذایی ایرانی- اسلامی تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
  • فلسفه‌ی تکنولوژی رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • فلسفه‌ی رسانه رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • فیلم فروشنده بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]

ق

  • قصد تداوم عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش) [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 29-49]
  • قوم‌محوری طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]

ک

  • کاوش کیفی کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
  • کلیشه‌سازی کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]

م

  • مد و مدگرایی نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
  • مرور سیستماتیک جایگاه خانواده در تحقیقات سواد رسانه ای در ایران: مرور سیستماتیک [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 112-128]
  • مستند تلویزیونی ناهار فامیلی تأثیر مستند تلویزیونی بر ترویج رفتار تغذیه‌ای ایرانی-اسلامی با مطالعه موردی برنامه ناهار فامیلی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 94-111]
  • مطالعه موردی اکتشافی نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]
  • مفصل‌بندی بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 22-52]

ن

  • نظریه‌ی دوعاملی هرزبرگ مطالعه‌ای درباره رضایت شغلی در میان روزنامه‌نگاران افغان [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 164-181]
  • نوروفیبروماتوز مطالعۀ تجربۀ زیستۀ بیماران نوروفیبروماتوز ایرانی در سال 1398 و مقایسۀ آن با نمونۀ سینمایی [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 1-28]

و

  • وبلاگهای فشن نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات مد در فضای مجازی؛ مطالعه موردی اکتشافی وبلاگ‌های فشن [دوره 14، شماره 1، 1398، صفحه 129-150]

ه

  • هویّت بلوچ‌ها کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 131-163]
  • هویّت‌ جهانی رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • هویّت قومی طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) [دوره 14، شماره 2، 1398، صفحه 77-105]